fredag 4. april 2008

Hva er dette for noe, da?

Ja, så måtte også jeg legge ut en bit av livet mitt på den store verdensveven. *SS* Jeg har lenge vært skeptisk til slik "blogging", men venninna mi, Anne-Jorunn, har endelig overbevist meg. Det kan vel ikke skade med litt hverdagsprat og hjemmesitterpolitikk en gang i ny og ne!

Jeg kan begynne med å fortelle litt om meg selv. Jeg heter Bjørg B. og er 58 år. For tiden er jeg i 20 % stilling som hjelpepleier på aldershjem, en jobb jeg trives godt i. Jeg har tre voksne barn jeg er svært stolt av: Rudolf, Bente og Mons-Ivar. Bente venter sin andre nå i juli, mens Mons-Ivar forhåpentligvis etablerer seg snart. Han har funnet seg slik ei kjekk jente i Polen, der han studerer medisin. Rudolf bor fortsatt hjemme, men da i kjelleretasjen, så han har nå en egen hybel. Ellers er jeg skilt, men jeg må innrømme at jeg har et godt øye til noen. Oppdateringer følger *blunk*

Men nå må jeg finne ut hvordan disse greiene fungerer. Jeg vil gjerne legge ut noen bilder slik at slekt og venner landet over kan få se hvordan vi har det!

Ja, det var det. Det aller første innlegget. Jeg vet ikke helt hva jeg skal fylle det ut med, så jeg tror jeg tar en telefon til a' Gunn Berit. Hun har alltids noe nytt å komme med.

Vi skrives! *SS*
- Bjørg

Ingen kommentarer: